zaterdag 26 augustus 2017

Carwash

Hij blinkt weer
Ik ben, net zoals de meeste mensen denk ik, noch een ontzettende smeerkees noch een kampioen schoonmaken. Er is echter een punt waar ik, negatief, in uitblink in dit opzicht en dat is mijn auto. Regelmatig als ik instap denk ik "hij moet naar de wasstraat" en prompt vergeet ik dat dan weer met als resultaat dat hij een a twee keer per jaar gewassen wordt.

Vandaag was een van die keren want ik zag een afspraak van de garage voorbijkomen dat ik maandag een afspraak voor een beurt had toen ik boodschappen ging doen. En aangezien ik me meestal wel schaam als ik met mijn smerige bak kom aanrijden (maar ja dan ben ik te laat) en aangezien de carwash tegenover de supermarkt ligt was vandaag een plus een gewoon twee en ga ik maandag gewoon een schone auto bij de garage neerzetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten