woensdag 9 augustus 2017

Batavia stad

Keus genoeg
Zondag was het erg mooi weer en aangezien ik nog steeds geen cadeautje voor de verjaardag van mijn vriendin had gekocht togen we naar Batavia stad. Daar zat namelijk haar favoriete tassenwinkel en net zo als vorig jaar wilde ze een tasje voor haar verjaardag hebben.

Na een vlotte rit arriveerden we in een erg druk winkelcentrum waar direct de weg naar de juiste winkel werd ingezet. Na veel gewik en geweeg viel haar keuze op een mooi rood exemplaar en al gauw verliet de trotse eigenaresse het pand met haar nieuwe veroveringen. Er werden nog wat andere winkels bezocht maar kopen deden we niets totdat ik opeens onverwachts op de schouder werd geklopt. Een collega van haar met haar man was ook aan het shoppen en natuurlijk moest de nieuwe tas vol trots getoond worden. We trokken een tijdje samen op maar wij gingen tenslotte voor bier en kaasstengels bij dezelfde zaak waar ik de vorige keer had gezeten, terwijl de anderen door gingen met shoppen. Na het oponthoud gingen we terug richting auto en alhoewel er nog wel wat winkels bezocht werden was de kooplust toch wel gestild met haar cadeau. Volgend jaar weer een nieuw bezoek denk ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten