donderdag 3 augustus 2017

Quidd

Keus genoeg
Vroeger heb ik een blauwe maandag trading cards gespaard als uitvloeisel van mijn comics verzameling, schuldige was Jim Shooter's Defiant die comics in de vorm van trading cards uitbracht.

De hobby was echter van korte duur maar toen ik een artikel las over Quidd, een virtuele trading card verzameling besloot ik de app te downloaden. Men bleek aardig wat licenties te hebben zoals Star Trek, Games of Thrones en The elder scrolls maar men bleek ook een comic licentie te hebben en wel voor Valiant comics, de vorige uitgeverij van, jawel, Jim Shooter. De app staat nu op mijn telefoon en ik heb een aardige collectie opgebouwd maar ik weet niet of het een blijvertje is. Wat ik wel weet is dat virtuele trading cards erg weinig plek innemen en dat is in ieder geval een hele verbetering ten opzichte van vroeger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten