dinsdag 22 augustus 2017

Bier

De brouwerij
Mijn vriendin was de afgelopen week een paar dagen met haar dochter weggeweest naar Duitsland en had als verrassing voor mij wat Duitse bieren van het merk Schloss meegenomen van de Darguner brouwerij. Een collectie bestaand uit de gewone pils, een hefeweizen en edel in diverse verpakkingen. Zo was er traditioneel bier in blik (tegenwoordig populairder dan in fles heb ik het idee) maar ook in plastic flessen.

De biertjes werden dankbaar door mij in ontvangst genomen en inmiddels zijn de pils en de edel al door mij geproefd en goed bevonden, de hefeweizen zal dit weekend wel geproefd gaan worden. Ik moet zeggen prima bier, niets mis mee maar het bier waar ik het meest naar uitkijk is het drielandenpunt bier, 3 schténg dat zij op de terugweg gekocht heeft. Ook dat staat voor dit weekend op de rol.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten