dinsdag 29 augustus 2017

Beurt

De werkplaats
Maandag moest mijn auto weg voor een beurt maar aangezien dat maar een half uurtje zou duren besloot ik daar te blijven en te gaan werken om daarna door naar kantoor te rijden.

Na een half uur kwam er ook iemand mij vertellen dat ze klaar waren en een mat met ene gat erin vervangen hadden en iets aan de spiegel gedaan hadden maar.... er kon ook nog een update aan mijn navigatiesysteem doorgevoerd worden en als ik dat nu niet deed was mijn driejarig gratis update contract verlopen. Enig probleem dat ging anderhalf uur duren. Noodgedwongen bleef ik dus een stukje langer doorwerken in de showroom (goede koffie trouwens) en was ik een stuk later op kantoor dan gepland. En die nieuwe A1, die staat nog steeds niet in mijn navigatiesysteem, die was kennelijk nog niet door de kaartenmakers verwerkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten