zaterdag 26 maart 2011

Vrijdagavond, bijna geen, stapavond

Zoals (bijna) elke vrijdag verliet ik 's avonds mijn huis om naar de halte van lijn 1 te lopen. Vrijdagavond is tenslotte stapavond, alhoewel een van de leden van het genootschap momenteel in Toronto zit voor zijn werk. Het wachten op de tram duurde echter vrij lang maar gelukkig kun je tegenwoordig alles te weten komen via je telefoon en zo las ik dat er een ongeluk met de tram was gebeurd en dat het verkeer gestremd was. Ik besloot het gvb een kwartiertje te geven om alle trubbels op te lossen. Gelukkig begon de boel na dat kwartier te rijden zodat ik alsnog deel kon nemen aan vrijdagavond stapavond. Ik was echter dusdanig verlaat dat etappe 1, het elfde gebod, al verruild was voor halteplaats 2, de roode baron.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten