zaterdag 12 maart 2011

De nieuwe kantine

Toen ik deze week voor het eerst de kantine binnenkwam keek ik mijn ogen uit. Er had een complete make over plaatsgevonden waarbij sodexo, onze cateraar, goed naar la place had gekeken. Het normale assortiment was niet heel erg veranderd maar de presentatie was in een heel ander jasje gestoken, hetzelfde jasje dat je ziet als je bij la place gaat eten. Op zich ben ik geen tegenstander van veranderingen maar de inrichting is niet erg efficiënt te noemen. Tel daarbij op dat de twee kassa´s veranderd zijn in een zelfbedieningskassa en een kassa met personeel en het resultaat is dat je nu erg lang staat te wachten voor je aan tafel kan met je lunch. Hopelijk went alles snel en hoef je geen 10 minuten meer te wachten voor je aan de maaltijd kan want als ik aan een ding een hekel heb dan is het in de rij staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten