woensdag 9 maart 2011

Het einde van de Butterfly

Helaas is een van de Thaise restaurants (annex bars) waar ik kwam gesloten. De eigenaar zag het niet meer zitten en besloot van de ene dag op de andere om de zaak op te doeken. Al het personeel werd op straat gezet en de toko sloot haar deuren. Nu ging het de laatste maanden steeds minder met deze zaak en ik begrijp dat er iets moest gebeuren, maar deze zaak had wel een van de beste Thaise koks van Amsterdam achter de pannen staan. Het is dus zowel voor het personeel, dat nu op straat staat, als voor de fans van de kookkunst van Kai een onprettige mededeling.

Gelukkig heb ik wat kennissen binnen de Thaise gemeenschap van Amsterdam en dus wist ik vrij snel te achterhalen in welke keuken Kai nu de scepter zwaait. Het restaurant is redelijk dichtbij (op de overtoom pal achter de brug) en ze zullen mij hier dus zeker zien verschijnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten