zondag 20 maart 2011

Jim Shooter

In 1993 beleefde ik een van de mooiste vakanties van mijn leven. Samen met Dennis, Frank en Simon trok ik ruim vier weken door de good old US of A en de vakantie was een aaneenschakeling van hoogtepunten. De steden die we bezochten, de pretparken, het winkelen het was allemaal top maar ook de comics werden niet vergeten. Naast de diverse comic winkels die we overal bezochten ontmoetten we in New York enkele grootheden. De man dit toch wel de meeste indruk op ons maakte, en niet alleen door zijn lengte, was Jim Shooter. We hadden een korte ontmoeting met hem toen we een bezoek brachten aan zijn uitgeverij Defiant vlak nadat de eerste comic uitgekomen was. Nu vond ik van de week tijdens het surfen op het web een link naar een blog dat Big Jim onlangs gestart was. Je vindt zijn blog hier, en de artikelen gaan over zijn verleden in de comic wereld. Uiteraard ben ik meteen volger geworden en ik kan elke rechtgeaarde comic liefhebber aanraden om dat ook te doen.

1 opmerking: