zondag 6 maart 2011

Reis pagina

Enige tijd geleden heb ik mijn blog voorzien van een extra pagina met daarop de badges die ik met foursquare verdien heb. Deze keer heb ik het blog uitgebreid met een pagina met daarop de steden die ik bezocht heb. Ik gebruik al enige tijd tripadvisor om naar beoordelingen van hotels te kijken. Ook houdt ik hier bij waar ik overal in de wereld geweest ben, inclusief enkele foto's (die dan weer van mijn facebook account komen). Mu zag ik laatst de mogelijkheid om je travelmap ook op je blog te publiceren. Welnu wat experimenteren en een nieuwe pagina is geboren. Hij is nog niet 100% ok, zo ontbreken er twee afbeeldingen,  boven in een en onderin het plaatje op de zoek knop en valt de tekst mijn favoriete bestemmingen door de onderkant van de kaart maar dat weerhield mij er toch niet van om de pagina aan te maken. Dus klik op de tekst reizen en je komt op de nieuwe pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten