woensdag 30 maart 2011

Amerika video

Ik was laatst al teruggekomen bij de Amerika vakantie van Dennis, Frank, Simon en mezelf en deze keer wederom een terugblik op deze top vakantie. We hadden destijds een video camera bij ons en hebben dan ook drie uur opnamen van deze vakantie. Nu is dat op video, niet echt meer een courant medium. Nu heeft een collega en goede vriend van mij spullen om video om te zetten naar dvd en hij heeft mij dan ook twee dvd's bezorgd met daarop onze vakantie. Ik kon het niet laten en ben meteen weer gaan kijken naar enkele beelden van deze vakantie. Top momenten als het bezoek aan Valiant, de vijver en Alcatraz kwamen weer voorbij. Het deed mij met plezier terugdenken aan toen en met nog meer plezier vooruitkijken naar ons bezoek aan Florida, helaas deze keer zonder Frank, in april en mei.

1 opmerking: