dinsdag 8 maart 2011

Untapped

Sinds ik foursquare ben gaan gebruiken ben ik op gaan letten of er nog meer van dit soort applicaties bestaan. In eerste instantie zag ik alleen dat facebook met de functionaliteit places druk bezig was om een concurrent van foursqaure te worden. Places is momenteel echter alleen beschikbaar in Amerika en heeft nog geen badges e.d. en is dus, voor mij, geen serieuze concurrent. Wat echter een leuke aanvulling bleek te zijn is untapped. Untapped heeft hetzelfde basis idee als foursquare, je kunt inchecken en badges verdienen. Alleen waar foursquare over plaatsen gaat, gaat Untapped over bier. je checkt hier in welk biertje je aan het drinken bent. Verder maakt het gebruik van de plaatsen van foursquare. Door de twee aan elkaar te linken kun je aangeven welk bier je aan het drinken bent en wordt meteen op foursquare aangegeven waar je bent. Kortom bier, nieuwe badges en een koppeling met foursquare betekend dat ik meteen verslaafd ben. Ik heb dan ook een account aangemaakt en ben Untapped gaan gebruiken. Op de eerste avond heb ik al twee badges gescoord en dat is uiteraard alleen de start. Het enige wat zo snel mogelijk verbeterd moet worden is dat er een app gemaakt gaat worden i.p.v. het inloggen via de browser wat nu nog nodig is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten