maandag 4 juli 2022

Ziek

Dagje thuis
Vandaag stond er een hoop op de agenda, we zouden een bezoek brengen aan Washington DC en de dag afsluiten met een wedstrijd van de Nationals, het baseball team van de hoofdstad. Daar kwam echter helaas niets van terecht want ik voelde me niet al te best toen ik wakker werd.

Ik had hoofdpijn, kaakpijn en buikpijn en er zat niet al te veel leven in. Mijn vriendin ging naar beneden voor het ontbijt en kwam met van alles terug voor mij maar echt honger had ik niet en koffie ging er zeker niet in. We beleven vandaag dus op de kamer en het hebben van een eigen keuken en zitgedeelte maakte dat wel een stuk makkelijker. Het bed was voor mij net zoals de medicijnen en de bank was voor mijn vriendin. Ik sliep veel, belangrijk als je ziek bent, en op een gegeven ogenblik was het tijd om te gaan slapen. Hopelijk was ik de volgende dag volledig hersteld en konden we de vakantie normaal vervolgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten