donderdag 14 juli 2022

Ms. Marvel

Minder
 Zoals gememoreerd wordt het vijf dagen binnenblijven, gelukkig heb  ik nergens last van dus ik kan gewoon werken en boodschappen kunnen tegenwoordig gewoon bezorgd worden maar de avonden moesten nog wel doorgebracht worden.

Dat begon met de nieuwste serie van Marvel met de mooie naam van Ms. Marvel. Nu was dit volgens mij de allereerste Marvel serie waarvan ik de comics nooit gelezen had en dat betekende dus een totale verrassing. Helaas was het een verrassing die niet aansprak want de serie had duidelijk een Bollywood tintje en dat is niet mijn genre. Ik ga uiteraard deel twee (van de zes) nog een kans geven maar het zou heel goed zo kunnen zijn dat dit de eerste Marvel serie is die ik niet helemaal ga zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten