vrijdag 22 juli 2022

Boete

Top geregeld
Net zoals bij onze vorige Amerika vakantie hadden wij ook deze vakantie een tolpoortje gemist. Alleen wisten we het deze keer van te voren want we hadden niet genoeg muntjes ($3.25 in kwartjes) om de onbemande tolpoort te betalen en dus reden we door. Ik zat vervolgens te wachten op een brief uit Amerika met gefeliciteerd u mag een boete betalen en vervolgens heel veel moeite moeten doen om die boete ook betaald te krijgen. 

Deze keer vond ik echter een afschrift op mijn credit card van €8.63 en even later een factuur in mijn email met de mededeling dat Sixt mijn boete had betaald en daarvoor $3.25, de tol, $5.00 de boete voor het niet betalen van de tol en $0.55 hun administratiekosten in rekening brachten. Werkelijk top geregeld en heel veel makkelijker dan drie jaar geleden. Naast de service tijdens de huurperiode wederom een top actie van Sixt en de kans dat we de volgende keer weer daar huren is wel heel erg groot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten