vrijdag 29 juli 2022

Brafoer

Lekker groot terras
Het was eindelijk weer zo ver, de eerste keer sinds de uitbraak van Corona ging ik met een goede vriend een mooie gewoonte in ere herstellen, een diner en een bioscoopje. Uiteraard begonnen we met het eten en dat was bij Brafoer, dat als heel groot pluspunt had dat het tegenover de bioscoop lag.

We vroegen een tafeltje op het terras en al gauw werd er een Verdeccho gebracht samen met de kaart. Na het proosten was het tijd voor de selectie en dat werd sashimi vooraf en zalm van de big green eeg voor mij en brood met smeersels en een hamburger voor hem. Het eten was prima en arriveerde in een net tempo zodat wij op ons gemak konden genieten van de maaltijd en het zonnetje. Na afloop wist ik een ding zeker, bij ons volgende filmbezoek zouden mijn vriendin en ik ook hierheen gaan want het was zwaar genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten