maandag 25 juli 2022

Brievenbus

Zeldzaam
Mijn moeder had mij gevraagd om een brief voor haar bank op de post te doen en uiteraard was dat geen probleem. Een enveloppe had ik nog wel in huis, een postzegel echter niet. Mijn zusje kon mij echter vertellen dat er geen postzegel meer op hoefde dus ook dat was geen probleem.

Toen ik echter naar de plek liep waar de brievenbus stond bleek deze de telefooncel achterna gegaan te zijn, hij was er niet meer. Ook de volgende die bij de supermarkt stond er niet meer dus dat was wel een probleem. Gelukkig is Google mijn vriend dus via Google maps kon ik gewoon opzoeken waar wel een brievenbus stond en dat was niet al te ver in de wijk. Laatste probleem opgelost maar hoe lang gaat het nog duren voor er, net zoals telefooncellen, geen brievenbussen meer zijn.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten