vrijdag 11 oktober 2019

Voetbal

Leuk spelletje
Mijn voetbal consumptie begint de laatste tijd weer fors toe te nemen. Voor het eerst in lange tijd doet het Nederlands elftal weer een beetje mee op het hoogste niveau (alhoewel de wedstrijd tegen de Ieren een stuk beter had gekund) en sinds vorig jaar is ons aller Ajax wederom een Europese (sub)grootmacht.

Dat betekent dat er echt weer gezeten wordt voor Champions league en interland wedstrijden en dat er ook af en toe een wedstrijdje op Fox Sports meegepikt wordt. Zelfs de wedstrijden van het Nederlands dames elftal kijk ik als er niet iets beters te doen is. Nu is mijn vriendin absoluut geen liefhebster van voetbal dus dat betekend dat ik af en toe via de tablet zit te kijken maar dat mag de pret niet (al te erg) drukken. Er is echter wel een nadeelt aan kijken via de app. Daar zit namelijk een vertraging in en af en toe krijg ik dus wel een juichend (of vloekend) berichtje binnen terwijl er bij mij op de tablet nog niets aan de hand is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten