donderdag 10 oktober 2019

Dame achter het stuur

Deze auto
Op weg naar huis was het niet al te druk op de weg maar bij de oprit naar de A2/A9 bij Gaasperdam was het erg druk en stonden flink wat auto's te kijken naar de mogelijkheid om op de juiste rijstrook te komen.

Voor mij probeerde een Duitser dat en uiteraard gaf ik hem de ruimte om in te voegen. Iets wat hij even later ook deed voor een Nissan micra die zo ongeveer stil stond en heel zenuwachtig met de knipperlichten deed. Ondanks het gat waar zo ongeveer drie vrachtwagens in pasten bleef de auto maar wachten, wat bij mij het vermoeden deed ontstaan dat er een vrouw achter het stuur zat. Na veel getoeter van auto's achter de Nissan voegde deze eindelijk in en kon iedereen weer verder rijden. Al snel kon ik de auto inhalen en uiteraard keek ik opzij om te kijken wie er achter het stuur zat en ik was helemaal niet verbaasd dat mijn eerder vermoeden werd bevestigd, er zat inderdaad een dame achter het stuur!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten