woensdag 2 oktober 2019

Sjouwen

Alle soorten en maten
Er moest het een en ander van de logeerkamer naar de box verhuizen maar dat betekende eerst dat er een aantal zaken uit de box moesten verdwijnen om plaats te maken. Gelukkig was een vriend van mij zo aardig om een handje aan te bieden en om negen uur stond hij dan ook voor de deur om de klus te gaan klaren.

Eerst uiteraard even koffie maar daarna gingen we naar de box die opgeruimder was dan ik verwachtte dus het leegruimen ging lekker vlot en algauw lagen de spullen achter in mijn auto om bij het grofvuil te zetten. Stap twee was om de dozen van boven naar beneden te verhuizen en helaas bleek de steekwagen niet hier te liggen dus dat werd zes keer lopen i.p.v. een relaxte rit met het karretje maar ook dat liep een stuk vlotter dan verwacht. Al met al waren we met een uurtje klaar en met een tweede kop koffie nam mijn vriend afscheid maar niet nadat ik hem eerst bedankt had en vervolgens hem en zijn vrouw uitgenodigd had om binnenkort weer eens bij ons te komen eten (en ze dan meteen te vervelen met onze vakantie foto's en video's van het afgelopen jaar).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten