maandag 14 oktober 2019

Auto bestellen

Nieuw merk voor mij
Ik was toe aan een nieuwe auto en had een offerte aangevraagd maar omdat onze lease coördinator op vakantie was,was daar nog niets mee gebeurd. Maar ik kreeg opeens veel haast omdat ik een mail van Leaseplan kreeg dat mijn huidige auto op 1 november niet meer in de voordelige 14% categorie zat maar naar 25% omhoog ging.

Gelukkig gingen mijn manage en directeur meteen aan de slag toen ik het probleem aangaf en binnen een paar dagen was de aanvraag voor mijn nieuwe auto door Athlon goedgekeurd en kreeg ik een bevestiging dat mijn nieuwe auto aangevraagd was. Nu nog wachten hoelang dat duurt en of we met mijn huidige auto straks een weekend in het buitenland gaan doen of al met de nieuwe auto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten