zondag 27 oktober 2019

Boulevard fourteen

Prima IPA
Het bezoek aan de Ikea was niet het einde van de winkeldag want mijn vriendin had voor haar zelf en haar dochter nog wat dingen nodig bij decathlon dus werd de tocht naar de een kilometer verderop gelegen arena boulevard ingezet en zetten we de auto neer in de parkeergarage.

Eenmaal boven gekomen was het eerst tijd voor een pauze dus we betraden boulevard 14 (het voormalige Grolsch cine café) voor een versnapering. Het werd daar een cola light voor mijn vriendin en een IPA van meantime voor mij en dat lieten we vergezeld gaan van een bittergarnituur dat bestond uit kaassoufflés, bitterballen, kip stukjes en nog veel meer lekkers. Toen de drankjes op waren en de hapjes verdwenen waren besloot mijn vriendin in haar eentje naar de sport artikelen winkel te gaan en bleef ik dus achter in boulevard fourteen wat ik helemaal niet erg vond want ik bestelde gewoon een tweede IPA om de tijd door te komen. Dat bleek niet al te lang te zijn want ik kreeg al gauw een appje dat mijn vriendin klaar was en of ik een tweede cola voor haar wilde bestellen want ze had best wel dorst. Cola en vriendin arriveerden ongeveer gelijkertijd en de cola verdween in een erg vlot tempo. Toen was het betalen en terug naar huis want er stond ook nog een avond programma op stapel en we wilden ons thuis nog even opfrissen voor het zover was.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten