donderdag 24 oktober 2019

Klantbezoek

Daar was ik dus
Een van mijn collega's had een afspraak bij een klant van ons maar met een deel van de vragen die de klant had, had zij nog niet zoveel ervaring dus er was aan mij gevraagd of ik mee wilde. Op zich geen probleem maar het was wel om 9 uur in de ochtend en het was in Rotterdam dus de wekker ging vroeg die ochtend.

Gelukkig was het nog vakantie periode dus de wegen waren leeg en netjes op tijd arriveerde ik hartje Rotterdam waar de klant gelukkig een parkeergarage had dus ik kon mijn auto daar kwijt. Mijn collega was iets eerder gearriveerd en we werden hartelijk met koffie ontvangen en zaten even later met vijf mensen om de tafel waar we in een geanimeerd gesprek ingingen op hun vragen en het een en ander toonden van de mogelijkheden dier er waren. Het was een prima gesprek en er werd meteen een vervolgafspraak gemaakt om wat dieper op een aantal zaken in te gaan maar die zaten allemaal op het kennisgebied van mijn collega zodat ik de volgende keer mij nog een keertje kan omdraaien in bed en niet wederom zo vroeg op hoef te staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten