zaterdag 5 oktober 2019

Pad Thai

Met garnalen
Alhoewel we gisteren de winter binnenlieten met de eerste stamppot van het seizoen was het vandaag toch weer tijd voor zomerse gerechten. Ik moest nog werken voor een presentatie die ik maandag moest geven en mijn vriendin was druk bezig met het inrichten van de voorkamer dus het was zeker geen rustig niets doen dagje.

Maar tegen vijf uur begonnen er heerlijke geuren op te stijgen want mijn vriendin was aan het koken geslagen en na het Nederlandse uitstapje van gisteren gingen we vandaag naar Thailand want er stond pad Thai met garnalen op het menu. Om zes uur zaten we dan ook achter de dampende borden en genoten van de Thais maaltijd. We zijn allebei aardig culinair geïntegreerd zoals de afgelopen twee dagen weer bleek want we genieten allebei van zowel de Hollandse als de Thais keuken met uitstapjes naar Italië/ Alleen is zij in zowel de Thaise als de Hollandse keuken de betere kok waar je toch van mij zou mogen verwachten dat de Hollandse keuken meer mijn fort zou zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten