maandag 7 oktober 2019

Presentatie

Zij waren er helaas niet
Eens in de paar maanden organiseert ons zusterbedrijf KZA een sessie over testen en alles wat daarbij hoort. Vandaag was er weer zo'n sessie en deze keer stond de sessies in het teken van het releaseproces.

Nu heb ik daar in de loop der jaren flink wat ervaring mee opgebouwd en dus had ik aangeboden om de presentatie te verzorgen en zo stond ik om drie uur voor de groep om te vertellen  hoe dat bij ons werkt. Het was een prettige middag waarbij ik mijn verhaal deed en een erg goede interactie had met het publiek waarbij ik zowel veel tips kreeg als anderen kon helpen met onze praktijk. Het was alweer afgelopen voordat we het in de gaten hadden en met een drankje werd de middag afgesloten, helaas wel zonder bitterballen want de organisator was te laat geweest met bestellen maar dat mocht de pret van een uiterst geslaagde middag niet vesrstoren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten