donderdag 3 oktober 2019

Instortingsgevaar

Bij ons viel het mee
Ik hoorde de afgelopen tijd wel een gek geluid bij het sluiten van de vaatwasser maar kon niets aan het apparaat ontdekken dus ik had werkelijk geen idee waar dat geluid dan ook vandaan kwam.

Tot vanochtend want bij het koffiezetten klonk er opeens een doffe klap en meteen begreep ik wat de oorzaak van het geluid was. De onderste afdekplaat van de keuken had namelijk losgelaten en was gelukkig niet op mijn tenen geland. Na de plaat tegen de achterwand gezet te hebben namen we de schade op en die was er gelukkig niet. De plaats was weer terug te plaatsen maar een tube bison kit was wel voorwaardelijk om te zorgen dat ie weer blijft zitten en niet meer omlaag komt. Volgende week komt een vriend een handje helpen en dan zit alles weer goed tot die tijd is het even goed op de teentjes passen voor mij, niet voor mijn vriendin want met haar lengte loopt ze geen enkel risico om iets te stoten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten