zondag 15 september 2019

Visite

Yum
We waren al een tijdje niet bij mijn ouders langs geweest en dat besloten we zaterdag in te gaan halen en wel op een erg lekkere manier. We zouden namelijk bij mijn ouders gaan eten en mijn vriendin had kip aan het spit besteld omdat die van mijn vader wel heel erg lekker is.

We arriveerden iets voor zessen (mijn vriendin moest werken) en zaten al gauw met een wit wijntje achter salade, kip en gebakken krieltjes die allemaal lekker waren maar de kip was toch duidelijk de winnaar van de avond. Tijdens het natafelen, fruit, chocolade mousse en koffie en thee kwam de nieuwe poes ook nog eventjes kennis maken. Ze was wel heel erg schuw maar de honger kreeg de overhand dus voorzichtig werd er kennis gemaakt na de brokjes. De kennismaking beviel kennelijk want er werd niet meteen weer naar boven terug gevlucht, er werd zelfs voorzichtig een kopje gegeven. Voor ons was het echter weer tijd om te vertrekken want mijn vriendin moest de volgende dag ook weer werken dus we namen hartelijk afscheid van mijn ouders met als doel om de volgende keer wat sneller langs te komen ondanks alle drukte waar iedereen tegenwoordig last van heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten