woensdag 4 september 2019

Onverwachts bezoek

De klant dus ook
Ik mocht weer eens een bezoekje aan een klant brengen en uiteraard was dat weer heel ver weg, nu bovenin Groningen. De wekker ging dus ook al om zes uur want het is best wel een eindje rijden maar iets over negen uur stond ik bij de klant op bezoek.

Ik werd hartelijk ontvangen maar ook een beetje vreemd aangekeken en de reden was dat men mij niet verwacht had. Er was iets mis gegaan waardoor de afspraak wel in mijn agenda terecht was gekomen maar niet door de klant bevestigd was. Gelukkig kon ik nog wel een paar vraagjes beantwoorden en wat andere dingen doen maar de reden waarvoor ik eigenlijk was gekomen kon geen doorgang vinden. Ik nam dus ook afscheid met de zekerheid dat er een vervolgbezoek gaar komen en ergens in oktober zal wederom de wekker om zes uur afgaan en ga ik wederom flink wat uurtjes in de auto zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten