dinsdag 3 september 2019

Digitaal sparen

Mijn vriend
Wederom is er een spaaractie van Albert maar deze keer is er een nieuwe twist, je kunt de zegeltjes nu ook digitaal sparen via de app. En om de twijfelaars over de streep te strekken krijg je meteen vijf bonuszegels cadeau. Nu ben ik al trouw gebruiker van Appie (de app) dus uiteraard spaar ik digitaal om van al het zegel plakken en zo af te zien want gemak dient de mens.

Nu zijn er echter ook wel wat nadelen aan digitaal sparen want die aardige casesier die wat extra zegeltjes geeft en vrienden die ook zegeltjes voor jou sparen werkt dan meteen niet meer. Voor mij telt echter het niet meer fysiek sparen een stuk harder dus ik doe het gewoon digitaal met een bijna volle eerste kaart als resultaat. En aangezien de glazen set van vorig jaar al wat slachtoffers telt gaat die eerst weer aangevuld worden. Daarna zien we wel of er nog wat extra dingetjes bijkomen als er genoeg digitale zegeltjes bijkomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten