maandag 9 september 2019

Verhuisd

Mooi
Deze maandag was het eindelijk zover de eerste dag in ons nieuwe kantoor. Ik was deze ochtend wakker genoeg en reed dus niet naar de oude locatie maar meteen naar de nieuwe plek en zette mijn auto neer op de parkeerplaats en betrad het gebouw.

Alhoewel nog niet alles klaar was zag het er allemaal erg netjes uit en was het zeker een grote verbetering ten opzichte van ons oude gebouw en dus nam ik met veel plezier plaats op mijn nieuwe werkplek en al gauw was ik up and running. Uiteraard is zo'n eerste dag wat minder productief want je maakt een rondje om te kijken waar iedereen zit en hoe alles er uit ziet maar ik koet zeggen alles ziet er een stuk beter uit en ik ben er dan ook van overtuigd dat het hier stukken beter is dan in het oude pand en dat ik mij hier heel erg thuis ga voelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten