dinsdag 17 september 2019

Marvel strike force

Ook leuk
Ik speel maar een paar spelletjes op mijn telefoon en tablet maar daar ben ik wel erg trouw aan. Zo speel ik al heel erg lang Pokemon Go en ook Star Wars Galaxy of Heroes staat al ruim een jaar op mijn telefoon, Op zoek naar iets nieuws kwam ik terecht bij Marvel Strikeforce, een game die als twee druppels water op Star Wars Galaxy of Heroes lijkt. Aan gezien het een nieuwe game is ben ik dus druk bezig met het opbouwen van mijn karakters maar aan gezien het allemaal Marvel helden en Schurken zijn ken ik ze wel heel erg goed. Voorlopig heb ik er voldoende lol in maar geen idee of het een blijvertje wordt. Voor de echte Marvel junk is het wel een spel dat je moet proberen want het is een goede aanvulling op de films en de comics. En aangezien het een freemium game is, is er ook geen financiële barrière om je tegen te houden dus downloaden maar zeg ik je.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten