maandag 16 september 2019

Vomar

Eerste bezoek
De zoektocht rond het nieuwe pand is nog lang niet afgerond en zo bracht ik vandaag een bezoek aan de dichtstbijzijnde supermarkt, een Vomar.

Nu is dichtstbijzijnd een relatief bericht want je moest echt wel met de auto om niet al te lang onderweg te zijn. Eenmaal binnen scoorde ik bij de vleeswaren een bakje filet americain met ei, uitjes en mayonaise maar bij de broodjes moest ik hartelijk lachen. Er was een constructie gebouw met plastic bakken met haken erin waarmee je de broodjes naar buiten moest hengelen om ze te kunnen  pakken, iets wat me meteen aan de eeuwenoude kermisattracties met kranen en bulldozers deed denken. Ik wist echter mijn beoogde broodjes met geringe inspanning naar buiten te werken waar ik ze uit het gootje kon pakken en in een plastic zak kon doen. Daarna was het terug naar kantoor om van de lunch te genieten die best wel te hachelen was. We zijn echter nog lang niet uitverkend de komende dagen en weken zal dan ook beschreven worden wat de nieuwe omgeving nog meer te bieden heeft naast Vomar, Surinaamse foodtruck en Subway.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten