zaterdag 7 september 2019

Nieuwe auto

Slecht
Mijn auto is aan het einde van zijn contract gekomen dus het wordt tijd om iets nieuws uit te gaan kiezen. na wat zoeken op het internet was een van de betere opties een Hyundai 130 en na contact met de dealer zou ik op vrijdag een proefrit gaan maken.

We arriveerden dus om iets voor half elf maar dat was het enige dat goed ging. De man met wie wij een afspraak hadden was ziek en een collega ving ons op maar vertelde dat zij inmiddels alle alle demo modellen verkocht hadden en ons dus geen proefrit konden aanbieden. We hadden wel een goed gesprek over de diverse types en ik kon eventjes gaan zitten in een van de showroom auto's om te kijken of de auto lekker zat maar daar hield het mee op. Al met al erg slecht geregeld want zij hadden best wel even kunnen bellen dat er geen auto beschikbaar was want dat had ons het ritje naar hun bespaard. De auto zier er echter dusdanig goed uit qua specificaties en prijs dat ik wel terug ga komen voor die proefrit maar echt blij was ik niet met ons bezoek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten