woensdag 25 september 2019

IOS13

De nieuwe
Alles went is een veel gebezigde uitspraak en deze gaat maar al te vaak op. Zo bracht Apple de afgelopen week de nieuwe versie van het operating systeem voor mijn telefoon en tablet uit en waar ik vroeger niet kon wachten op de nieuwe versie en van te voren al keek wat de veranderingen waren is dat nu heel anders geworden.

Zo ook deze keer met versie 13. Ik startte de update pas na een paar dagen en nadat deze klaar was keek ik niet eens wat de nieuwe mogelijkheden waren maar gebruikte gewoon mijn telefoon en werd stap voor stap met de veranderingen geconfronteerd als ik iets gebruikte dat aangepast was. Alles went was de uitspraak waar ik mee begon en is ook de uitspraak waar ik mee eindig want het is duidelijk een ware uitspraak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten