zondag 22 september 2019

Pokemon go

Al weer heel wat jaartjes
Ik speel al vrij lang en met veel plezier Pokemon Go maar alhoewel het spel bedoeld is om met vrienden te spelen om de moeilijkere Pokemon's te vangen kost dat me te veel moeite. Dat betekend dat ik geen enkele set compleet heb omdat je in je eentje die moeilijke echt niet kan vangen.

Dit weekend heb ik echter mijn eerste set compleet gemaakt door de laatste missende Pokemon met een van mijn matties te ruilen en ik heb voor het eerst samen met iemand in een gym gevochten, Er staat namelijk een gym voor de deur die ik van mijn woonkamer kan bereiken en daar zat een nieuwe Pokemon in die ik nog niet had en dus ging ik en de wachtrij om te vechten. Daar bleek ook al iemand anders in te staan en zonder die persoon ooit gezien te hebben vocht ik wel mijn eerste gezamenlijke strijd uit die we probleemloos wonnen. Dus in één weekend zowel een serie compleet als het eerste gezamenlijk gevecht en dat al na een jaar of vier spelen. Je bent nooit te oud om te leren zoals het gezegde luidt en dat geld kennelijk ook voor Pokemon Go.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten