donderdag 5 september 2019

Het hoekkie

Slecht maar lekker
Deze week is het eindelijk zo ver. Lang geleden kondigde ik al aan dat we naar een nieuwe locatie zouden verhuizen maar maandag gaat het dan ook eindelijk gebeuren. Dat betekende dat deze week de laatste in ons huidige gebouw is en voor mij, en vele anderen is de donderdag de laatste dag van de week op kantoor.

Een collega had het idee geopperd om dan op die donderdag een laatste gezamenlijke lunch te hebben in de kantine. En dat werd een hele gezonde lunch want er werd een bestelling geplaatst bij snackbar het hoekjie want die bezorgden ook. Om half een kwamen er dan ook grote dozen met vette kledder binnen en uiteraard stond nergens op wat het was. Dus het werd even flink zoeken maar tenslotte had iedereen zo ongeveer wat hij of zij besteld had en werd gezamenlijk gesmuld en gesmikkeld. In mijn geval was dat een patatje oorlog met uitjes en een frikandel speciaal en dat smaakte prima. Mij benieuwen wat ik maandag ga eten in ons mooie nieuwe kantoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten