zondag 6 januari 2019

Wederom brasserie Flo

Geen Azië 
Vroeg naar bed betekent ook niet al te laat wakker en na een heerlijke verfrissende douche betraden we dan ook wederom de plek waar we gisteren geëindigd waren, Brasserie Flo, nu echter voor het ontbijt.

We werden keurig naar een vrij tafeltje gebracht en voorzien van thee en koffie waarna het tijd werd om het buffet te verkennen. Er was uiteraard vers fruit, vele soorten brood en beleg, sapjes en uiteraard bacon, worstjes en scrambled eggs en met die laatste drie vulde ik mijn bordje dan ook. Na dat eerste bordje ging ik eens kijken wat ik voor de volgende ronde bliefde en de mini croissantjes met boter en kaas (veel slechter kan het denk ik niet qua calorieën) smaakten heerlijk maar ik ben kennelijk toch ietwat aangetast door mijn bezoekjes aan Azië want ik miste de batterij aan koks die verse sushi stonden te bereiden plus diverse soepen en het warme eten. Niet om te zeggen dat het slecht was in het Hilton maar ik ben gewoon verpest. Daarna was het terug naar de kamer, inpakken, uitchecken en de bagage in de auto doen alvorens we de stad weer indoken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten