maandag 21 januari 2019

Ontdooien

Hoort erbij
Het was weer eens tijd om mijn koelkast te ontdooien en waar ik normaal wacht op de vakantieperiode en dan poog alles zo leeg mogelijk te hebben opende enige tijd geleden een vriend mijn ogen. Toen ik het erover had kwam hij met de o zo simpele oplossing dat hij dat altijd in de winter deed en dan de inhoud van vriezer en ijskast gewoon op het balkon neerzette.

Aangezien het dit weekend onder nul werd besloot ik zijn voorstel uit te voeren en haalde de koelkast leeg en zette alles op het balkon neer om de volgende ochtend de koelkast schoon te maken en alles weer in te ruimen. Soms vraag je jezelf af waarom je niet aan simpele oplossingen denkt en dit was duidelijk zo´n moment. Ik heb er in ieder geval een nieuw ontdooi momentje bij dat ik in de komende jaren zeker blijf gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten