zondag 20 januari 2019

Balletje

Lekker
Het was nog vroeg toen wij de kerk verlieten, half vijf om precies te zijn, dus liepen we nog even bij de hartjes naar binnen om iets te eten en wat fris te drinken na al die whisky. We begonnen met een pilsje voor mij en een gin-tonic voor hem. Maar er was een uitgebreide keuze in gin´s dus het kostte even om de juiste te selecteren maar toen dat eenmaal gebeurd was stond ook zijn drankje er.

Alhoewel ik niet echt honger had vond ik het toch wel zo verstandig om iets te eten en dus wipte ik even bij de buren van Mr. meatball naar binnen om na een paar minuten met een pikante bal terug te lopen naar het café om die soldaat te maken. Het pilsje werd vervangen door een Texelse bock om wat beter in de winterse sferen te blijven. Maar daarna werd het voor ons beiden toch echt wel tijd om naar huis te gaan en zo namen we bij het centraal station afscheid. Ik met de tram naar mijn huis en hij met de trein naar Almere.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten