vrijdag 4 januari 2019

Hard rock café

Toetje
De avond maaltijd werd een traditionele want sinds enige tijd kent Antwerpen weer een hard rock café en dat is een must voor ons. Gelukkig hadden we een reservering want toen we de lange weg (nog geen honderd meter) van het hotel naar het restaurant hadden afgelegd bleek het bomvol te zitten. Maar ons tafeltje stond klaar en onder begeleiding van goede muziek (Metallica, Guns 'n Roses, Nirvana to name a few) namen we dan ook plaats.

We hadden gekozen voor het we will rock you menu en dat begon met cocktails (mai tai en bahama mama) en daarna kwam er biet (Carlsberg) en ons standaard voorgerecht, de jumbo schotel met hapjes. We aten hem deze keer niet helemaal leeg want er kwam nog een hoofdgerecht en een nagerecht. Bij dat hoofdgerecht ging ik voor de hamburger en mijn vriendin voor de zalm. Wederom werd niet alles opgegeten, ik liet de frietjes achter en mijn vriendin at niet al haar vis op want zij wilde nog ruimte voor het toetje over houden, iets dat ik, verstandig als ik ben, oversloeg en het bij een dubbele espresso hield. Al met al een prima maaltijd voor een prima prijs maar wel wat veel als we dit nog een keer doen dan slaan we de lunch maar over want die is echt niet nodig met een dergelijke avondmaaltijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten