zondag 27 januari 2019

Belasting

Onze vrienden
De laatste jaren krijg ik geen geld meer terug als ik mijn belastingaangifte invul maar moet elke keer iets bijbetalen. De oorzaak is de ontzettend lage hypotheekrente die ik betaal dus veel bezwaar heb ik niet. Dit jaar was er echter wat nieuws want toen ik de beruchte blauwe envelop openmaakte kreeg ik te niet lezen dat ik aangifte moest doen maar dat ik alvast vooruit mag betalen.

Nu is de somma van €50 niet iets dat ik niet kan missen en de hele euro korting die ik krijg als ik in een keer betaal en niet in termijnen mooi meegenomen maar liever krijg ik natuurlijk geld dan dat ik betaal. Helaas valt daar niets aan te veranderen dus heb ik de betaling van 50€ maar gedaan, mij benieuwen wat de definitieve aanslag gaat worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten