woensdag 16 januari 2019

Canta

Close/up
Met het slechte weer van vandaag had ik al wat files verwacht maar vaststaan voor ik mijn eigen straat uit was, was een nieuwe ervaring.

Toen ik de bocht om was zag ik een rij om de weg op te komen en steeds zag ik een auto vooraan in de rij op de linkerkant van de weg gaan rijden en daarna de rondweg oprijden. Toen ik vooraan stond begreep ik waarom dat gebeurde want de eerste auto was een Canta waarvan de bestuurster absoluut niet verder durfde. Ik deed dus wat al mijn voorgangers al gedaan hadden, om de Canta heenrijden om mijn weg te vervolgen. Ik heb echter wel een advies voor de dame achter het stuur. Ga in ieder geval met slecht weer de weg niet op en denk eens heel goed na of het niet beter is om helemaal de weg niet meer op te gaan want dat gaat ongelukken schelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten