donderdag 24 januari 2019

Klantbezoek

Op de grote markt zijn we niet geweest
Ik mocht weer een keertje langs bij een klant om een demo te geven van een van onze producten, iets wat ik altijd ontzettend leuk vindt om te doen. Maar om de een of andere reden zitten die klanten nooit dichtbij, deze keer was de bestemming Groningen. Ik had met een aantal collega´s afgesproken op de carpool in Lelystad en om tien uur waren wij daar om de rest van de reis gezamenlijk voort te zetten.

We waren ruim op tijd aanwezig en moesten dus even wachten voor de meeting kon beginnen. Die was van twaalf tot twee en verliep werkelijk uitstekend, de medewerkers van de klant waren blij verrast met wat wij hun lieten zien. We gingen dus met veel plezier terug naar huis maar het was wel vier uur reizen geweest voor een verhaal van twee uur. Ik hoop dan ook echt dat ik de volgende keer weer eens naar en klant mag die wat dichter in de buurt zit want vier uur in de auto is echt niet fijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten