dinsdag 3 juli 2018

Hard rock café

De bar
De maagjes gaven aan dat het tijd was om ze bij te vullen dus zetten we de wandeling naar het centrum en het lokale Hard Rock café in. sinds onze eerste vakantie een vaste plek voor ons en een die we inmiddels in drie verschillende continenten bezocht hebben. Deze keer bleek de giftshop op de begane grond te zijn en via een trap in de giftshop ging je naar beneden en betrad het restaurant waar we een tafeltje kregen en de kaart bestudeerden.

Eigenlijk had ik geen keus wat ik wilde bestellen want mijn vriendin had al aangegeven een t shirt van de keten te willen hebben en er bleek een special te zijn van een bier een burger en een t shirt voor 10.000 HUF en aangezien een los t shirt 8.000 HUF was werd mijn keuze snel bepaald. Mijn vriendin hield het bij ijsthee en de zalm. Het bier was het plaatselijke spul, Dreher, en niet slecht. De burger was een cheeseburger, mijn eerste bij het hard rock café en zeker niet de laatste want hij smaakte prima. Alles ging schoon op evenals onze tweede drankjes (nu allebei bier) waarna koffie en ijs volgde. Eigenlijk was een los ijsje geen onderdeel van de kaart maar er werden drie bolletjes (chocolade en vanille) in een coupe gedaan en iedereen was gelukkig. Na het betalen van de rekening verlieten we het café weer. Nummertje acht kon op de teller, nog twee en we kunnen ons eerste jubileum vieren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten