maandag 30 juli 2018

Leiden

Dames op de brug
Zaterdag was het weer erg lekker na de regenbuien van de ochtend en we togen dan ook met goede moed naar Leiden waar we met vrienden hadden afgesproken. Het was Sail dus er lagen heel veel boten in het water en naast de reguliere markt was er ook een markt bij Sail met allerlei bootachtige zaken,.

Na een tijdje langs boten en markt geslenterd hadden besloten we een pauze in te lassen bij Einstein waar we voorzien werden van drankjes, ik zat aan het plaatselijke bier, en waarbij ik me probleemloos liet overhalen om kaasstengels (de dames) en bitterballen (de heren) te laten aanrukken. Na een erg prettige pauze werd er verder gegaan waarbij het hoogtepunt, voor mij althans, een bezoek was aan Velvet. Een winkel met dvd's cd's en ook vinyl. Aangezien mijn vriend weer in het bezit was van een platenspeler ging zijn aandacht naar het vinyl en werd er een klassieker aangeschaft, de eerste cd van Rage against the machine, een top plaat zoals er niet veel zijn. Daarna pikten we de dames weer op bij de toko en werd de weg richting auto en huis weer ingeslagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten