vrijdag 20 juli 2018

Diner

Fantastisch terras
Nu waren we om zes uur klaar met varen en dus was het etenstijd. En nu hoort er bij de botenverhuur uiteraard een restaurant dus dat betraden we dan ook. Het terras zat behoorlijk vol en onze groep van acht was ook niet klein maar met behulp van het personeel werden er twee tafels aan elkaar geschoven en konden we plaats nemen.

Na het bestellen bleek de populairste drank bier te zijn (ja ik uiteraard ook) en het populairste gerecht de spareribs (ik ging voor de burger). Het eten kwam verrassend vlot en smaakte prima waarbij alleen de cole slaw die bij de burger zat door mijn vriendin afgekeurd werd (die kon ik uiteraard ruilen tegen haar caesar salade maar al gauw werd de ruil weer teruggedraaid). Daarna was het nog tijd voor een toetje voor sommigen (dubbele espresso voor mij) en was het tijd om huiswaarts te keren. Een prima einde aan een heerlijke zomerse dag, een zomer waar voorlopig gelukkig nog geen einde van in zicht is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten