vrijdag 6 juli 2018

Diner

Prima eten en leuke aankleding
Terug in het hotel kwamen we lekker bij van de inspanningen van de dag maar toen we vertrokken om te gaan eten was de regen flink losgebarsten. Gisteren hadden we Amerikaans gegeten en vanavond werd het Hongaars en het restaurant van onze keuze lag gelukkig niet al te ver van het hotel af.

Bij binnenkomst bleek men nog met moeite een plekje voor ons te hebben want Vakvarju bleek erg populair te zijn. We kregen een plekje bovenin en starten met een witte Tokaj om de avond geheel in stijl te houden. Voor werd het aubergine voor haar en eendenlever voor mij. De eendenlever was heerlijk van smaak maar ook de aubergine was lekker zoals ik ondervond want halverwege kon ik mijn bord inleveren want mijn vriendin vond de paté ook heel erg lekker. Hoofdgerechten waren varkens medaillons voor mijn vriendin en forel voor mij en deze kon ik al na een kwart inleveren want de bijgerechten bij de medaillons konden mijn vriendin niet echt bekoren. Ik was er wel blij mee want ik had heel erg lopen twijfelen tussen deze twee gerechten en nu had ik ze allebei. We beëindigden de maaltijd met espresso en thee en de rekening was met €50 een hele plezierige verrassing, de prijzen in Hongarije zijn erg aangenaam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten