donderdag 12 november 2015

Typhone

De winnaar
Mijn telefoon abonnement was bijna afgelopen en ik moest dus kiezen wat ik ging doen, alleen een nieuw abonnement of ook een nieuwe telefoon. Na al wat mail verkeer van Vodafone kreeg ik zelfs een belletje of ik een nieuw abonnement wilde afsluiten. Toen ik om een offerte vroeg was dat onmogelijk, ik kon wel een bestelling plaatsen maar geen offerte krijgen. Ik antwoordde dus vriendelijk dat ik eerste zelf wel even ging shoppen voordat zij mij een aanbod mochten doen.

Een gedegen onderzoek op internet gecombineerd met een excel sheet leverde het beste aanbod bij Typhone op, het Vodafone abonnement dat ik wilde gecombineerd met een iPhone 6s. Toen Vodafone mij dan ook terug belde was ik netjes voorbereid en kon hun aanbieding meteen vergelijken met die van Typhone. Hun aanbod was €75 euro duurder dan exact hetzelfde aanbod van Typhone en op mijn vraag of zij dat aanbod gingen evenaren was het antwoord "Helaas meneer dat mag ik niet". na een kort bedankje plaatste ik mijn bestelling dan ook bij Typhone want een dief van mijn eigen portemonnee ben ik zeker niet. Nog even wachten en dan komt mijn nieuwe telefoon binnen, ik kijk er al naar uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten