maandag 16 november 2015

Klussen, de laatste afleverng

Een tafel vol lekkers
Zondag had ik mijn zusje en zwager op bezoek om de klusronde te beëindigen die begonnen was met het aanschaffen van mijn nieuwe tv. De kasten moesten tegen elkaar aangezet worden om het nieuwe tv meubel goed te laten uitkomen, het slot van de voordeur moest gesmeerd worden, het handdoek haakje in het toilet was wederom gesneuveld en de scheerspiegel moest in de badkamer opgehangen worden. In ruil zou ik hun pc voorzien van een ruime collectie films en zou ik de lunch verzorgen.

Tegen twaalf uur arriveerden zij en mijn zwager begon meteen met klussen terwijl de eren voorbereidingen getroffen werden. Mijn zwager ging in een vlot tempo aan de slag terwijl hun laptop van een flinke collectie films werd voorzien. Er was een break voor de lunch bestaande uit een salade met eend, kipsaté, viskoekje, stokbrood en zalm met daarbij vers vruchtensap en witte wijn. Na de maaltijd werd er weer fluks doorgeklust en al gauw was alles klaar. Mijn zusje en zwager vertrokken weer naar huis met een collectie films en mijn huis zag er weer prima uit met als enige overgebleven klus het weer inrichten van mijn kast. Hopelijk is dit het einde van de klusweken want ik vind het wel genoeg nu.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten