maandag 9 november 2015

Tandarts

The tools of the trade
Mijn vrije dagen begonnen met een bezoek aan tandarts en mondhygiënist, altijd een goed begin. Als eerste lag ik bij Tjeerd in de stoel die vroeg waarom ik opeens aanslag had op mijn tanden, daar had ik normaal geen last van. Na wat vragen was de oorzaak de mondspoeling die ik na de kaakchirurg had gebruikt. Deze gaf een reactie samen met tandpasta. Na flink wat schrapen en schuren van Tjeerd zag alles er echter weer prima uit en ik kreeg het advies als ik weer een mondspoelmiddel moest gebruiken dit een half uur na het poetsen te doen.

De volgende stoel was die van Juliette en behalve de controle (alles pico bello) en de foto's (kost altijd heel veel moeite bij mij) hadden we het ook over de verwijderde kies en of ik daar wat aan moest doen. nadat ik vertelde geen problemen met kauwen ed. te hebben gaf zij aan dat ik het beter zo kon laten zitten want het was geen enkel risico en met mijn felle reacties op operaties zou het plaatsen van een brug of implantaat geen goed idee zijn. Ze zou er bij de periodieke controle goed op letten of alles in orde bleef. Tevreden en met een schoon gebit ging ik dan ook naar huis, de vakantie kon echt beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten